Feedback

Spraymaling af cykel i aluminium, Maling af cykel

Oprettet d. 03. februar 2012 af Nicole J.O.V.E. Frederiksen

Hej,

Jeg vil gerne spraymale min bmx cykel, der p.t. er sort.

Hva for noget sandpapir ville være bedst at bruge på aluminium med sort spray paint? har hørt, at sandpapiret helst ska være af medium styrke, men så det bare spørgsmålet om, hvor mange korn det svarer til?

Og hvordan maler jeg den så det holder bedst muligt?

Bedste hilsener,
Nicole

Dette indlæg er blevet set 576 gange

RE: Spraymaling af cykel i aluminium, Maling af cykel

Besvaret d. 04. februar 2012 af Søren jensen

hej nicole du kan få vandslipepapir de fås i mange korn korn 2000 er godt til at slipe med man kan købe dem silvan og thasen

Var dette indlæg nyttigt?

RE: Spraymaling af cykel i aluminium, Maling af cykel

Besvaret d. 12. februar 2012 af Malertech

har lige læst om dit projekt. Du skal slibe stellet med våd slibepapir korn 2000, som du allerede ved. afvaske med rent vand således alt slibe slam er væk. Derefter tager du og aftører stellet med affedtnings middel således du har en hel ren og tør overflade. Så er du ved at være klar til at prime stellet, med grunder og det skal være een der er beregnet til påføring på alominium. Når du har overholdt tørretider påtrykt grunderen kan du gå videre med selve malingen af stellet. påføring af ønsket kulør skal gøres mindst 2- 3 gange, derefter påfører du 2 gange klar lak - bemærk at det skal være en klarlak der kan hæfte på din valgte kulør. Hvis du ser nærmere på auto lak og primere vil du kunne købe alt hvad du behøver til denne opgave.
Held og lykke med opgaven

Var dette indlæg nyttigt?

EKSPERTSVAR

Malertech

4735, Mern

Har besvaret 3 spørgsmål

Endnu ingen kundevurderinger.

½-1 stjerne kommer fra besvarelser i malerspørgeforum.

image description

OPret GRATIS malerOPGAVE

- Og modtag op til 3 tilbud

Svar på spørgsmål

help

Bemærk! Dit IP nummer (38.107.179.216) registreres i vores database.

Vilkår for anvendelse