Feedback

malertape

Oprettet d. 15. februar 2012 af Ester Sølvblad

Jeg er i gang med at male et privat loft. Væggene skal derfor dækkes af med plastik. Problemet er bare at tapen ikke holder på plastikken. Den er ikke stærk nok. er der forskel på malertapes? Den vi har er billigt købt, og det ville derfor måske være bedre kvalitet hvis man feks brugte Flüggers? Eller har du andre forslag til hvordan man får plastikken til at vedhæfte?

Dette indlæg er blevet set 1385 gange

RE: malertape

Besvaret d. 15. februar 2012 af Malertech

tjaa det lyder som om at du skal anskaffe dig en god kvalitets tape. Det er ikke ret dyrt og du kan købe det i alle farveforretninger.
Du bør nok være opmærksom på at du skal have din tape til at hæfte på vægbeklædningen og skal derfor sikkert købe tape der kan afmonteres igen uden du ødelægger væg beklædningen (tapet, væv, filt, bemalet overflader) Du kan købe en BLÅ tape og den vil du kunne bruge og afmomtere unden skader.
Normalt vil man med forsigtighed godt kunne bemale et loft uden afdæknings plast på væggene. Men hvis det gør at du er mere sikker på resultatet så bare på med plasten
God arbejdslyst.

Var dette indlæg nyttigt?

EKSPERTSVAR

Malertech

4735, Mern

Har besvaret 3 spørgsmål

Endnu ingen kundevurderinger.

½-1 stjerne kommer fra besvarelser i malerspørgeforum.

Besvaret d. 18. februar 2012 af Ester Sølvblad

Tak for svaret, har fået købt mig en anden tape! Væggen er en anden farve, ellers havde jeg nok heller ikke valgt at dække dem helt til:)

Besvaret d. 20. februar 2012 af Malertech

super Så er det jo bare om at komme igang med projektet. Det jeg mente med at vi som oftes ikke dækker væggene af, er jo simpelhen fordi at det er tidskrævende og vi har en masse erfaring mht. beskærring til vægge. Hvis du skal være helt sikker på at der på ingen måde kommer loft farve på væggene, er det helt korrekt at afdække. Det var altså ikke for at "disse" men der imod for at hjælpe. Du ønskes held og lykke med projektet

image description

OPret GRATIS malerOPGAVE

- Og modtag op til 3 tilbud

Svar på spørgsmål

help

Bemærk! Dit IP nummer (54.224.202.184) registreres i vores database.

Vilkår for anvendelse